Opis programu
Synapsa RMA jest aplikacją internetową integrującą się z programem serwisowym Synapsa. Jej cechy:
- System logowania klienta związany z Synapsą.
- Rejestracja klientów bezpośrednich (hurtownie, sklepy) i pośrednich (nabywców końcowych).
- Tworzenie zgłoszeń serwisowych.
- Przeglądanie zgłoszeń wraz z podaniem ich statusu.
- Implementacja procedury RMA (autoryzacja zgłoszenia).
- Przeglądanie listy zgłoszeń ze statusem autoryzacji zgłoszeń i informacją o przebiegu naprawy.
- Wyszukiwanie zakupionych produktów na podstawie różnych parametrów (numeru seryjnego, numeru faktury, typu towaru)
- Parametry konfiguracyjne pozwalające na dostosowanie modułu do potrzeb klienta.
- Możliwość adaptacji do potrzeb klienta poprzez edycję szablonów css i szablonów definiujących teksty i zawartość stron.
- Wielojęzyczność.
- Współpraca z Modułem Powiadomień (informacje przesyłane mailem lub poprzez sms).
Aplikacja komunikuje się z Synapsą przez protokół SOAP. Wymagana jest wersja sieciowa Synapsy i komponenty dostępu do danych SynapsaRMAX.
Szczegółowe informacje o opisane są w dokumentacji do modułu SynapsaWWW
Schemat procesu RMA z modułem SynapsaWWW:
Zrzuty ekranowe
Kreator zgłoszenia
Dodawanie pozycji zgłoszenia do koszyka zgłoszeń
Przykładowy komunikat po zgłoszeniu
Przeglądanie statusów zgłoszeń
Do pobrania
- Dokumentacja modułu SynapsaWWW (2,7 MB)